Klachtenafhandeling

Wij doen ons best om u een zo goede mogelijke service te verlenen. Toch kan het voorkomen dat u een klacht heeft over één van onze producten of onze dienstverlening. Neem dan contact met ons op door een e-mail te sturen naar info@PhoneDiscounter.nl of via het contactformulier op de contactpagina. Vermeld in uw mail het bestelnummer, de datum van bestelling en uw persoonsgegevens.

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@phonediscounter.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel en daarom nemen wij iedere klacht erg serieus. Binnen 48 uur (geteld op werkdagen) kunt u van ons een inhoudelijke reactie verwachten. In samenspraak wordt er alles aan gedaan om een passende oplossing voor uw klacht te krijgen.

<- Klantenservice pagina