Verzending en Bezorging
PhoneDiscounter.nl bied je verschillende verzend- en bezorgmethodes aan voor bestellingen en reparaties die geplaatst zijn via onze online winkel, afhankelijk van de plaats waar jij woont.
Verzend en bezorgmethodes
Voor productbestelling via de webshop:
- Thuisbezorging door PostNL.
- Bezorging op locatie binnen Zoetermeer door PhoneDiscounter.nl.
Voor reparatie:
- Per post opsturen van jouw smartphone of tablet en na reparatie jouw smartphone of tablet per post weer ontvangen.
- Transport door PhoneDiscounter.nl zelf (alleen mogelijk binnen Zoetermeer).
Voordelen per post opsturen van kapotte smartphone of tablet ter reparatie:
- Zelf kiezen wanneer je het verstuurd.
- Binnen 24 uur gerepareerd.
- Online en veilig betalen via iDEAL.
- Je betaalt alleen de verzendkosten voor het zelf opsturen van je smartphone of tablet.
- Verzendkosten voor het terugsturen van gerepareerde toestellen komen voor onze rekening.
Bezorgtermijn
Bij ons geldt op werkdagen voor 18:00 uur besteld, dezelfde dag nog verzonden. Bezorging door PhoneDiscounter.nl vindt plaats binnen 24 uur en door PostNL van dinsdag tot en met zaterdag. Het kan echter zijn dat een artikel (op dat moment) uitverkocht is. Mocht dit het geval zijn, dan proberen we je hier z.s.m. over te informeren.
Postbezorging door PostNL binnen Nederland:
Maandag | Dinsdag |
Dinsdag | Woensdag |
Woensdag | Donderdag |
Donderdag | Vrijdag |
Vrijdag | Zaterdag |
Zaterdag | Dinsdag |
Zondag | Dinsdag |
Postbezorging door PostNL binnen België:
Maandag | Dinsdag |
Dinsdag | Woensdag |
Woensdag | Donderdag |
Donderdag | Vrijdag |
Vrijdag | Zaterdag |
Zaterdag | Dinsdag |
Zondag | Dinsdag |
Bezorging en/of transport op locatie door PhonesDiscounter.nl
Wanneer je woont of werkt in Zoetermeer kunt u ervoor kiezen dat PhonesDiscounter.nl jouw bestelling of toestel aangeboden ter reparatie persoonlijk bij jou thuis of op het werk aflevert. In dat geval kun je bij ons ook per pin of contant afrekenen. Daarnaast heb je wat de reparatie betreft de mogelijkheid om jouw kapotte smartphone of tablet ter reparatie via de post op te sturen. Wel willen wij je graag adviseren om je telefoon/tablet verzekerd te verzenden om eventuele schade of verlies netjes te kunnen afhandelen.
Thuisbezorging door PostNL pakketdienst
Je kunt jouw bestelling het beste volgen via track & trace van PostNL. Hiervoor ontvang je een link via e-mail. Indien voor 18:00 besteld en betaald is, ontvang je nog op dezelfde dag de track & trace code. We doen ons uiterste best om pakketpost bestellingen op tijd te bezorgen. Het is echter in een enkel geval mogelijk dat door omstandigheden de bezorging is vertraagd.
Niet thuis?
PostNL Pakketdienst komt gratis een tweede keer bezorgen. Je kunt voor de tweede bezorgpoging zelf een afspraak inplannen bij PostNL. PostNL levert bij niet thuis ook bij de buren. Het is niet mogelijk om een bestelling te leveren op een postbus adres.
PostNL geeft aan dat mijn bestelling is afgeleverd, dit is niet het geval.
Het kan zijn dat de postbode jouw bestelling bij de buren heeft afgegeven. We raden je aan om bij de buren navraag te doen. Wanneer jouw bestelling niet bij de buren is afgeleverd, neem dan contact op met onze klantenservice.
Online gekochte artikelen retourneren
Bestellingen die afgeleverd zijn door PostNL kunnen geretourneerd worden. Je ontvangt het aankoopbedrag inclusief de oorspronkelijke verzendkosten bij het retourneren van de volledige bestelling, mits het gaat om een niet compleet of defect product bij aflevering. In andere gevallen ontvang je alleen het aankoopbedrag. Het aankoopbedrag wordt zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen aan je terugbetaald.